شرکت پرنیان مهیار موفق به کسب تندیس نقرهای در همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان شد.
به گزارش روابط عمومی پرنیان مهیار، مراسم همایش ملی سالیانه حمایت از حقوق مصرفکنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین و مدیران این وزارتخانه و مدیران شرکتهای برتر در حوزه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، در سالن همایشهای حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. در این دوره با فراخوان عمومی، ۲۸۰ بنگاه اقتصادی متقاضی، از طریق وب سایت اختصاصی دبیرخانه همایش، ثبت نام نمودند و در این میان پس انجام روند ارزشیابی تخصصی توسط کمیته فنی ارزیابی، تنها تعداد محدودی از شرکتهای متقاضی نائل به دریافت تندیس و اخذ گواهینامه این همایش شدند.
شرکت پرنیان مهیار در این همایش، موفق به کسب تندیس نقرهای حمایت از حقوق مصرفکنندگان گردید. این شرکت به عنوان یکی از مجموعههای پیشرو در زمینه فروش و پخش سراسری، با قدمتی بالا در صنعت؛ همواره با تکیه بر تعهد و تلاش همکاران خود توانسته رویکردهای نوآورانه را با مهندسی مجدد فرایندهای خود، به کارگرفته و با بهبود خدمات خود به مشتریان، در جهت افزایش رضایت و وفاداری ایشان گام بردارد.
تفاوتی که فرایند ارزیابی امسال با سنوات گذشته داشت، بازنگری فرایند ارزیابی، خصوصاً در بخش رضایتسنجی مشتریان بود. بهطوری که ارزیابی شخص ثالث، جایگزین خوداظهاری شرکتها از میزان رضایت مشتریان شده و اجرای آن به یک تیم تخصصی از شرکتهای دانشبنیان مستقر در دانشگاه صنعتی شریف واگذار شده بود. این امتیاز در کنار امتیازات دیگر درخصوص کیفیت فرایندهای اجرایی، سیستمهای مکانیزه، ناوگان توزیع، فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش، رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست، انجام تعهدات اجتماعی و … قرار گرفت. تیم ارزیابی فنی متشکل از نمایندگان وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، سازمان ملی استاندارد، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان برنامه و بودجه و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان بودند که مسئولیت بررسی شواهد و مستندات ممیزی و محاسبه برآیند امتیازات کسب شده را برعهده داشتند.
امید است با حرکت در مسیر توسعه، رویکرد تحولی در صنعت تسریع شده و فعالیت در محیطی رقابتی، به بهبود خدمات به جامعه منتج گردد.